omnichannel strategy boosts fashion company

Client
SquareSparc Ltd.
Date
December 11, 2016
Services
Web Design, Web Development

Optimizing this above-the-fold area to make the most of the screen real estate had the biggest impact of all the things I tested. Switching my opt-in box from the sidebar on the right to the header area just below my logo and navigation was a

HUGE bump in visitor-to-leads conversion. Just moving our same opt-in offer from the sidebar to the header I went from 2 percent of visitors becoming subscribers to 5 percent.

Looking for a First-Class Business Plan Consultant?

เว็บไซต์นี้ใช้คุกกี้เพื่อวิเคราะห์การเข้าชมเว็บไซต์และมอบประสบการณ์การใช้งานเว็บไซต์ของท่านให้ดียิ่งขึ้น ท่านสามารถศึกษานโยบายการเก็บและใช้คุกกี้ ได้ที่ (รายละเอียดเพิ่มเติม)